torstai 18. toukokuuta 2017

100 äänikirjaa

Olen kuunnellut laskelmieni mukaan 100 äänikirjaa sen jälkeen kun olen perustanut tämän blogin. Kokonaiskirja määrä on tällä hetkellä 287 kappaletta, joten vielä toistaiseksi fyysinen kirja on ollut suositumpi. Äänikirjojen osuus on kuitenkin kasvanut vuosi vuodelta.

Äänikirja formaattina on minulle tuttu jo lapsuudesta. Muistan kuinka olen kuunnellut muumeja, Ronjaa ja muita tuttuja tarinoita leikkieni lomassa. Harrastus on jatkunut koko ikäni, ja olen iloinen kun olen voinut tutustua moneen kirjaan samalla kun olen lenkkeillyt, siivonnut, tehnyt ruokaa tai vain nauttinut hyvästä tarinasta.

Monesta äänestä on tullut minulle tuttu ja tärkeä. Etenkin Lars Svedberg on eräs jo lapsuudestani tärkeä ääni josta nautin valtavasti! Nykypäivänä rinnalle on tullut uusia hyviä lukijoita joiden äänet herättävät tarinoita eloon.

Nautitaan äänikirjoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...